سوالات متداول

آیا محصولی که بدستم میرسد دقیقا همون محصول عکس است

بله . در فروشگاه خانه مدرن تمامی عکس هایی که گرفته می شوند همان عکس هایی هستند که در سایت بارگزاری میشوند . به همین دلیل دقیقا همان محصول به دست شما خواهد رسید

بسته من چند روزه به دستم خواهد رسید ؟

با توجه به گزینه انتخابی شما که یک حالت بین حالات پست پیشتاز ، تیپاکس ، باربری و پیک موتوری برای همشهری های عزیزمون در مشهد فعال شده بین چند ساعت برای پیک موتوری و ۳ تا ۷ روز کاری برای پست و تیپاکس خواهد بود . برای مرسوله هایی که با باربری ارسال می شوند بهتر است با خود مجموعه در ارتباط باشید

شرایط مرجوعی کالا به چه صورت خواهد بود ؟

در صورتی که ایراد فنی در محصول وجود داشته باشد مرسوله مرجوعی خواهد خورد ولی برای باقی موارد بسته به مشکل پیش آمده شرایط مرجوعی متفاوت خواهد بود . بهتر است در این باره با کارشناسان ما در تماس باشید

آیا میتوان محصولی که در سایت نیست رو نیز ثبت سفارش کرد ؟

بله ، از طریق فرم روبرو درخواست خود را برای کارشناسان ما قرار داده تا آن محصول برای شما فراهم شود و کارشناسان مجموعه با شما در تماس باشند .

آیا امکان رهگیری مرسوله وجود دارد ؟

بله این امکان در پنل کاربری شما فراهم شده و به محض ارسال کد رهیگیری مرسوله شما در پنل کاربری شما قرار داده خواهد شد

اطلاعات درباره ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید